вторник, 3 мая 2011 г.

gakvetilis gegma


cs | de | en | es | et | fi | fr | hu | ka | lt | pl | pt-br | ru | se

გაკვეთილის გეგმა

შემქმნელები xatuna36 — უკანასკნელი ცვლილება 2011-04-30 14:26
This resource doesn't have language defined. If you can, please help others to find it by telling us in which language it is.
გაკვეთილის გეგმა ფერი და განწყობილება
სწავლების საფეხურიIსაფეხური,IVკლასი
მოსწავლეთა ღაოდენობა12
განსაკუთრებული საჭიროების
მქონე
არცერთი

გაკვეთილის  მიზანი
განწყობილების გამოხატვა ფერის გამომსახველობითი შესაძლებლობების  გამოყენებით.ნამუშევრებზე მსჯელობისას სათანადო ტერმინების გამოყენება.პრაქტიკული საქმიანობისას შემოქმედებითობის, ფანტაზიის არგუმენტირებული მსჯელობისა და საკომუნიკაციო უნარის განვითარება.
შედეგი


ინდიკატორი
ს.გ.IV.4. მოსწავლე გამოხატავს საკუთარ გრძნობებს, განწყობილებებს და იდეებს ნამუშევრებში.

-ირჩევს გამომსახველობით ხერხებს , საკუთარი ჩანაფიქრის უკეთ  გადმოსაცემად, მონაწილეობს შთაბეჭდილების გაზიარების საკლასო მსჯელობის პროცესში.
- მონაწილეობს საკლასო გამოფენის ორგანიზებასა და ნამუშევრების განხილვაში.
საგანმანათლებლო რესურსებიწიგნი, შემოქმედებითი ალბომი, მუყაოს ქაღალდი, ფერადი ფანქრები, პასტელი , კომპიუტერი.


გაკვეთილის მსვლელობა
აქტ.1. კომპიუტერის საშუალებით სხვადასხვა ფერწერული ნამუშევრების  ჩვენება   (10 წთ)
აქტ.2.საუბარი სახელმძღვანელოში მოცემული საილუსტრაციო მასალის ირგვლივ.აღნიშნონ როგორი განწყობილებაა შექმნილი თითოეულ ნამუშევრებზე,გავიხსენოთ გამონათქვამები, ლექსები,მოვასმენინებ 2-3 წუთიან სხვადასხვა ჟანრის მუსიკას რომელიც ნახატის განწყობილებასთან არის დაკავშირებული.(10წთ).
აქტ.3.პრაქტიკული მუშაობა  (15წთ)
კლასი იყოფა ორ ჯგუფად.
აქტ.4.თითოეული ჯგუფი გააცნობს ნამუშევარს და გამოთქვამენ აზრს.(10წთ)

Creative Commons License

Комментариев нет:

Отправить комментарий